پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برای نخستین بار یک کشتی گردشگری در آسیا گواهینامه حلال دریافت کرد

حوزه/ کشتی گردشگری جنتیک دریم، متعلق به یک شرکت مالزیایی برای نخستین بار گواهینامه حلال دریافت کرده و یک بوفه غذای اسلامی به میهمانان مسلمان اختصاص داده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cruiseindustrynews،  برای نخستین بار یک کشتی گردشگری بر روی آب های آسیایی گواهینامه حلال دریافت کرده و اعلام کرده است که یک بوفه مخصوص به غذاهای حلال برای میهمانان مسلمان اختصاص می دهد.

کشتی گردشگری «جنتیک دریم» متعلق به یک شرکت مالزیایی بر روی آب های آسیایی در حال حاضر تنها کشتی مسافرتی در مطنقه می باشد که گواهینامه حلال از سازمان گواهینامه حلال متعلق به گروه توسعه اسلامی مالزی(جکیم) دریافت کرده است و قرار است فضای مسلمان- پسندی بر روی کشتی فراهم سازد.

به گفته مسئولین این کشتی که در سال 2016 ساخته شده هم اکنون یک بوفه حلال برای میهمانان مسلمان ایجاد کرده است.

تچر براون رئیس کشتی گردشگری در این باره گفت: به عنوان یک برند تجاری آسیایی مایه افتخار است که اعلام کنیم نخستین غذای حلال و اسلامی دارای گواهینامه را بر روی کشتی گردشگری که از پش تقاضای گسترده ای برای آن وجود داشته است ارائه دهیم. و سرآشپزهای ما که برنده جوایز متعدد آشپزی می باشند غذاهای متنوع حلال و سنتی آسیایی را برای میهمانان ما در بوفه اسلامیفراهم خواهند کرد.

وی افزود: گواهینامه حلال ما همچنین جلسات و شرکای تجاری ما که برای دستیابی به این مهم تلاش کرده بودند را نیز مورد حمایت قرار می دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha