جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که نهضت عظیم انقلاب نیز با وحدت و همبستگی آحاد مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: مهم ترین عامل پیروزی های ملت ایران نیز در چهار دهه اخیر وحدت و همبستگی این ملت حول محور رهبری نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری، امروز در جلسه هفته وحدت با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، جایگاه امروز شیعه را مرهون همه انبیاء الهی به ویژه آن امام همام دانست.

وی با بیان این که امام حسن عسکری(ع) در آماده سازی شرایط ظهور نقش مهمی ایفا کردند، افزود: امروز وظیفه شیعیان واقعی است که در عصر غیبت پیرو راه آن امام همام باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری در ادامه سخنان خود به در پیش بودن هفته وحدت اشاره کرد و با بیان این که به طور حتم این هفته فرصت مناسبی برای وحدت عملی میان امت اسلامی است، گفت: مسلمانان در سایه وحدت و همبستگی می تواند از همه مشکلات و بحران ها به راحتی عبور کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ایجاد تفرقه مهم ترین هدف دشمنان اسلام در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز برای برون رفت جامعه اسلامی از مشکلات نیازمند یک وحدت عملی هستیم.

وی با بیان این که با وحدت و همبستگی می توان از همه موانع و مشکلات به راحتی عبور کرد، بیان داشت: وحدت و برادری رمز پیروزی مسلمانان بر توطئه ها و دشمنی های بدخواهان اسلام ناب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به این که نهضت عظیم انقلاب نیز با وحدت و همبستگی آحاد مردم به پیروزی رسید، تصریح کرد: مهم ترین عامل پیروزی های ملت ایران نیز در چهار دهه اخیر وحدت و همبستگی این ملت حول محور رهبری نظام بود.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که دشمنان ملت ایران چهار دهه همه توان خود را به کار گرفتند تا مانع از پیشرفت و توسعه کشورمان شوند، افزود: اما این ملت با وحدت و همبستگی همه مشکلات و فشارهای دشمن را پشت سر گذاشته است.

وی با اشاره به این که در آستانه چهل سالگی انقلاب نیز دشمن دست برنداشته و تلاش می کنند با تبلیغات دروغین ملت ایران را از انقلاب دور کند، بیان داشت: اما این ملت مردمی هوشیار و با بصیرت هستند و همواره و در هر شرایطی پشیبان انقلاب و نظام خواهند ماند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که مردم و مسئولان باید مراقب هجمه ها و توطئه های دشمنان باشند، خاطرنشان کرد: امروز مهم ترین هدف دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان و همچنین نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha