شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که ماه ربیع الاول بهترین فرصت برای تقویت وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید از این فرصت به وجود آمده در جهت تقویت وحدت و برادری در میان خود بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه با تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول از این ماه به عنوان ماه شادی اهل بیت(ع) یاد کرد.

وی با بیان این که ولادت نبی مکرم اسلام یکی از بهترین مناسبت های این ماه است، افزود: باید تلاش کنیم سیره پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) بیش از پیش در زندگی خود نهادینه کنیم.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که خداوند متعال در ماه ربیع الاول درهای رحمت خود را به سوی بندگان خود می گشاید بر ضرورت بهره حداکثری طلاب از رحمت واسعه خداوند متعال در این ماه پرفیض تأکید کرد.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) نیز از جمله دیگر مناسبت های بسیار مهم ماه ربیع الاول است، تصریح کرد: طلاب به عنوان سربازان حضرت ولیعصر(عج) باید همه توان خود را برای رضایت حضرت به کار گیرند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر مهم ترین وظیفه طلاب درس خواندن و توجه به اخلاق و معنویت است، خاطرنشان کرد: طلاب باید بدانند در پایگاهی که منتسب به امام زمان(عج) است در حال تحصیل هستند و باید بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که طلاب نباید لحظه ای از علم آموزی و کسب تقوا غافل شوند، تصریح کرد: طلاب باید فرصت ها را قدر بدانند و در جهت تقویت بنیه علمی و اخلاقی خود در این فرصت ایجاد شده بهره گیرند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با بیان این که ماه ربیع الاول بهترین فرصت برای تقویت وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: امت اسلامی باید از این فرصت به وجود آمده در جهت تقویت وحدت و برادری در میان خود، بهره گیرند.

وی با اشاره به این که امروز توسل به قرآن، نبی مکرم اسلام و اهل بیت(ع) بهترین راه خنثی سازی توطئه دشمنان علیه اسلام است، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده ملت هایی که از این اصول مهم فاصله گرفتند دچار بحران ها و مشکلات بسیاری شدند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچم دار وحدت و همبستگی در دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این میان کشورهایی که به اصطلاح خود را مسلمان می دانند، بر خلاف وحدت میان امت اسلامی حرکت می کنند.  
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha