جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز تخصصی پژوهش های اسلامی امام صادق(ع) نجف اشرف

حوزه/ مرکز تخصصی پژوهش های اسلامی امام صادق(ع) نجف اشرف یکی از مراکز تخصصی اسلامی نجف اشرف است که در رشته های مختلف علوم قرآنی، اعتقادی، مهدویت و فقهی به تحقیق و پژوهش می پردازد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مرکز تخصصی پژوهش های اسلامی امام صادق(ع) نجف اشرف یکی از مراکز تخصصی اسلامی نجف اشرف است که هدف از تاسیس آن اعتلای جنبه انسانی و اجتماعی اسلامی به وسیله ارائه تصویری صحیح از اسلام به عنوان پیام رحمت برای جهان است.

از اهداف دیگر این مرکز هدف نشر علم و معرفت و اصلاح نظریات و دیدگاه های دینی با بهره گیری از منابع اصیل اسلامی مانند قرآن کریم و سنت شریف است و در این راه از تجربه دینی حوزه علمیه نجف اشرف و تلاش طلاب علوم دینی و اساتید دانشگاه نیز استفاده می کند و درهای این مرکز به روی تمام محققان گشوده است.

این مرکز در حال حاضر پنج بخش دارد که عبارتند از: بخش پژوهش های قرآنی؛ بخش پژوهش های اعتقادی و فکری؛ بخش پژوهش های تخصصی امام مهدی علیه السلام؛ بخش فقه اسلامی و بخش فقه اجتماعی و بخش های دیگر این مرکز در زمینه پژوهش های اقتصاد اسلامی و تاریخ و علوم حدیث و زبان عربی به زودی افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha