پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «در هرجای عالم مظلومی باشد ایران پشتیبان اوست»، در این مدت ملت اسلامی ایران پشتیبان مردم مظلوم یمن بوده و از این به بعد هم خواهد بود و همواره در کنار ملت های مظلوم قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبيگي، در تجمع روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه ایلام در محکومیت جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن، گفت: در آستانه چهارمین سال حملات وهابی‌های خبیث در قالب دولت عربستان و آل سعود علیه زنان و کودکان یمین هستیم و مردم مقام یمن نیز در مقابل این حملات ایستادگی کرده اند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام بیان کرد: عربستان خود را در بین امت اسلامی به عنوان محور اصلی اسلام و خادم الحرمین معرفی می‌کرد و با حمله به یمن، مقابله به جبهه مقاومت، تشکیل داعش و هزاران جنایت دیگر نشادن داد چیزی جز خائن الحرمین نیست و نوکر و مجری دستورات آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «در هرجای عالم مظلومی باشد ایران پشتیبان اوست»، در این مدت ملت اسلامی ایران پشتیبان مردم مظلوم یمن بوده و از این به بعد هم خواهد بود و همواره در کنار ملت های مظلوم قرار خواهد داشت.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha