سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
​دختران غیرمسلمان آلمانی حجاب به سر کردند و به میان مردم رفتند

حوزه/ در یک تجربه گروهی در مدرسه ای در شهر لونن در آلمان، گروهی دختر غیرمسلمان به مدت ۱ ساعت حجاب به سر کرده و به میان مردم رفتند تا عکسل العمل آن ها را ببیند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از infowars، به منظور سنجش میزان نژادپرستی مردم در آلمان، گروهی از دانش آموزان مدارس این کشور اقدام به پوشیدن حجاب اسلامی کرده و به میان مردم رفتند.

معلم مسلمان این دانش آموزان با ارائه این پیشنهاد از دانش آموزان خود خواست حجاب به سر کنند تا احساس مسلمانان را بیشتر درک کنند که در این راستا 6 دختر غیرمسلمان در شهر لونن در ایالت نوردراین-وستفالن در یک تجربه اجتماعی با حجاب شده و به مدت 1 ساعت در خیابان های شهر حرکت کردند.

 به گفته این معلم، آنها مشاهده کرند که سالمندان با شکاکی به آن ها نگاه کرده اند و وقتی به آن ها درباره این تجربه گفته شده، در پاسخ اهانت تحویل داده اند.

کاترین اکرمن آلمانی که در این تجربه شرکت کرده می گوید: احساس می کنم ابزاری که نژادپرستی را علیه من تحریک می کند به سر کرده ام؛ دارم سعی می کنم بفهمم اگر قرار باشد این حجاب را همیشه داشته باشم و در شهر قدم بزنم. چه حسی دارد.

احترام در حجاب

سلنا لبساک دختر آلمان ضمن بیان اینکه تجربه آسانی نبوده می گوید: هر چند ساده نبود، اما احترام را احساس می کردم.

شرکت کنندگان در این تجربه گفته اند که حجاب باعث شده حس خود آگاه و غریبی داشته باشند، درعین حال احساس می کردند که همیشه زیر نظر هستند.

 در این میان یک سایت در وین مدعی شده که این مدرسه دانش آموزان را برای «زندگی با شریعت اسلامی» آماده می ساخته است! درحالی که هدف معلم تنها ایجاد همدلی با دانش آموزان دختر محجبه در مدارس بوده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha