جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جعفر طبرسی - معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از تلبس ۴۰ نفر از طلاب حوزه علمیه استان همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام در استان خبر داد.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، امروز در حاشیه مصاحبه علمی از طلاب علاقه مند به تلبس گفت: همزمان با میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام، جشن تلبس 40 نفر از طلاب مدارس علمیه استان برگزار می شود.

وی با بیان این که این طلاب از مدارس علمیه سراسر استان هستند، افزود: مراسم متمرکز جشن تلبس این طلاب در مدارس علمیه امام صادق(ع) نکا، محمدیه قائمشهر و سفیران هدایت ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام طبرسی در ادامه سخنان خود به مهم ترین شرایط تلبس طلاب اشاره کرد و اتمام پایه پنجم را نخستین شرط علاقه مندان به تلبس دانست و خاطرنشان کرد: طلابی که پایه پنجم خود را کامل کردند باید ابتدا ابتدا درخواست خود را در سایت ثبت کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که شرکت کلیه طلاب علاقه مند به پوشیدن لباس روحانیت در کارگاه آموزشی تلبس الزامی است، تصریح کرد: طلاب پس از شرکت در این کارگاه آموزشی باید در مصاحبه علمی نیز امتیازهای لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به این که مصاحبه علمی از طلاب واجد الشرایط تلبس از طی روزهای اخیر در مرکز مدیریت حوزه علمیه مازندران آغاز شده، افزود: طلاب باید در این مصاحبه علمی به سؤوالات علمی اساتید پاسخ دهند تا بتوانند امتیاز لازم برای حکم تلبس را دریافت کنند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که پس از مصاحبه علمی، طلاب از نظر صیانتی نیز مورد بررسی قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: موفقیت طلاب در همه این مراحل منجر به صدور حکم تلبس از سوی معاونت تهذیب حوزه علمیه می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha