جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(س) آمل؛نشست اخلاقي

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: با توجه به این که دشمن درصدد تضعیف روحیه اطاعت از ولی فقیه در جامعه است و تلاش می کند تا به مردم القا نمایند مشکلات موجود به خاطر ضعف رهبری است و با این حربه، امت را از صحنه خارج کند، لذا باید مسیر ولایت فقیه که همان صراط مستقیم است را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حسینی در نشست طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) آمل بیان کرد: بر اساس روایتی از پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله ) گروهی از انسان ها در روز قیامت جزء انبیا و شهدا نیستند، اما مورد غبطه آنها واقع شده و از جایگاه ویژه ای در محضر خداوند متعال برخوردار هستند.

وی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که در زندگی خود، محبت الهی را در دل مردم ایجاد کرده، در بین مردم راه می روند، امر و نهی می کنند و مردم از گفتارشان در مقام امر به معروف و نهی از منکر، محبوب الله می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رسالت طلبگی، تصریح کرد: طلاب ابتدا باید بنیه اعتقادی خود را تقویت نموده، سپس مباحث توحیدی و ولایت را برای دیگران مطرح نمایند تا مردم حضور الهی را باور کنند.

کارشناس فرهنگی اعلام کرد: در حال حاضر یکی از راه های برون رفت از مشکلات و معضلات کنونی جامعه، تبیین و حمایت از جایگاه ولایت فقیه به عنوان جانشین پیامبر(ص) در عصر حاضر است که حوزه های علمیه به عنوان وارثان انیبای الهی و پاسداران ارزش های دینی رسالت عظیمی در این خصوص دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که دشمن درصدد تضعیف روحیه اطاعت از ولی فقیه در جامعه است و تلاش می کند تا به مردم القا نمایند مشکلات موجود به خاطر ضعف رهبری است و با این حربه، امت را از صحنه خارج کند، لذا باید تقوای فردی مردم  را در جهت حرکت در مسیر ولایت فقیه که همان صراط مستقیم است، تقویت کنیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل است، اما فراز و نشیب هایی داشته و عده ای غربال می شوند، باید دید چه کسانی به پای این انقلاب می مانند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha