پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حاشیه های تجمع حوزویان اهواز

حوزه/ تجمع حوزویان اهواز که در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شده بود با حاشیه‌هایی همراه بود! حاشیه‌ای از نوع همدلی با مظلومان وطنی....

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این روزها تا نامی از برگزاری تجمع و مراسمی در حمایت از مستضعفین عالم برده می‌شود، عده‌ای همیشه در صحنه با پز روشنفکری و وطن دوستانه، در اینستاگرام و توییتر مطلب می‌زنند که به‌جای حمایت از مردم دیگر کشورها به فکر جوانان وطن باشید!

اما امروز طلاب اهوازی به آن سلبریتی های به اصطلاح روشنفکر نشان دادند که در عین حمایت از جوانان وطن، می‌توان به فکر مردم دیگر کشورهای مستضعف بود و از آنها نیز حمایت کرد.

بر اساس این گزارش، در تجمع حوزویان اهواز، علاوه بر اینکه فریاد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی در حمایت از مردم یمن سردادند، جمعی از طلاب نیز با در دست گرفتن پلاکاردهایی نسبت به احقاق حقوق کارگران شرکت گروه ملی فولاد و شهرستان هفت‌تپه، اعتراض کرده و خواهان احقاق حق این کارگران زحمت‌کش شدند.

سخنران مراسم نیز که خود داعیه‌دار و زبان گویای کارگران گروه ملی و هفت‌تپه بود، امروز نسبت به ظلمی که در حق این کارگران زحمت‌کش شده، اعلام برائت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با بیان اینکه ظلم، ظلم است و طلبه و عالم واقعی آن است که از ظلم اعلام برائت کند، گفت: ما همان مقدار از ظلمی که خواسته یا ناخواسته در حق کارگران گروه ملی و هفت‌تپه شده، اعلام برائت کرده و به مسئولان تذکر می‌دهیم که هرچه سریع‌تر مشکلات این کارگران را حل کنند.

در پایان این تجمع، طلاب و روحانیون اهوازی، خواستار احقاق حق و وصول مطالبات کارکنان شرکت گروه ملی اهواز و شهرستان هفت‌تپه شده و به مسئولان کشور در خصوص رعایت حال قشر زحمت‌کش و مستضعف جامعه تذکر داده و بیان کردند؛ «کنار مظلوم ایستاده‌ایم؛ از کارگران هفت‌تپه تا رزمندگان یمن».

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha