سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه کسانی هستند که بسیج را مورد انتقاد و تضعیف قرار می دهند، این گروه تحت تاثیر شبکه های مختلف ضد انقلاب و معاندین قرار گرفته و از نظام اسلامی دل خوشی ندارند و در ظاهر دوست هستند و اما در عمل مسیر دشمنان را طی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در جمع مردم شهرستان قزوین و در مسجد جامعه المهدی مینودر ضمن تبریک هفته بسیج وهفته وحدت گفت:همانطور که حضرت امام خمینی(ره) بسیج را به درخت تنومند و پرثمری  تعبیر فرمودند، امروز می بینیم که این درخت، ثمرات و برکات مبارک، ارزشمند و ماندگاری نه تنها در کشور ما بلکه در سایر کشورها از قبیل لبنان، عراق، سوریه، یمن را نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: دنیا امروز اقتدار و عظمت بسیج را به خوبی درک کرده  و ملت ها می دانند اگر بخواهند در برابر استکبار جهانی و کشورهای مرتجع به خوبی ایستادگی کرده و ذلت و خواری را احساس نکنند، باید بسیبج مردمی را به خوبی تقویت نمایند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و عربده کشانی چون آمریکا، انگلیس، اسرائیل و رژیم آل سعود بخواهند به ایران که در دوران دفاع مقدس به خوبی عظمت و اقتدار خود را به رخ  دنیا کشید، گوشه چشمی نگاه کند، پاسخ ملت ایران و بسیجیان برای این کشورها پشیمان کننده خواهد بود.

وی، تقویت بسیج در کشور را مهم دانست و بیان کرد: اگر امروز در مسئله اقتصادی دچار مشکلاتی هستیم، به دلیل عدم روحیه بسیجی در برخی از مدیران دستگاه های اجرایی است، لذا هر وقت از این روحیه فاصله گرفته ایم، دچار مشکلات جدی شده ایم.

 حجت الاسلام حسینی با انتقاد از کسانی که روحیه بسیجی را در کشور تضعیف می کنند، بیان کرد: متاسفانه کسانی هستند که بسیج را مورد انتقاد و تضعیف قرار می دهند، این گروه تحت تاثیر شبکه های مختلف ضد انقلاب و معاندین قرار گرفته و از نظام اسلامی دل خوشی ندارند و در ظاهر دوست هستند و اما در عمل مسیر دشمنان را طی می کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت نام مبارک بسیج، دشمنان و استکبار جهانی جرأت نمی کنند که به این خاک مقدس تعرض و جسارت نمایند، بنابراین باید بیش از پیش روحیه بسیجی را در جامعه اسلامی تقویت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha