پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ آزمون مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد جامعة المصطفی العالمیه

حوزه/ سی‌وهشتمین مرحله آزمون دوره کارشناسی ارشد طلاب و دانش‌پژوهان غیرایرانی جامعه المصطفی همزمان با بیست‌ویکمین دوره دکتری، صبح امروز در ایران و هفده کشور جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، در بازدید از حوزه آزمونی قم که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار گردید، ارتقای علمی و آموزشی طلاب و فضلای غیرایرانی را از اهداف اساسی و ارزشمند المصطفی برشمرد و خاطرنشان کرد: طلاب و دانش آموختگان المصطفی با انگیزه، توانایی و دانش روزافزون، در خدمت نشر معارف الهی در اقصی نقاط عالم قرار دارند.

رئیس جامعه المصطفی ابراز امیدواری کرد، مجاهدت طلاب به همراه برنامه ریزی دقیق اساتید، گروه های علمی و مسئولان جامعه المصطفی، موجب افزایش توان علمی دانش آموختگان غیرایرانی برای نقش آفرینی بیشتر آنان در صحنه های علمی و پژوهشی جهان گردد.

مدیرکل سنجش و پذیرش جامعه‌المصطفی نیز با بیان این که آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری جامعه‌المصطفی در کشور در پنج حوزه آزمونی قم، مشهد، اصفهان، تهران و گرگان برگزار شد ابراز داشت: این آزمون‌ها همزمان با ایران، در هفده نمایندگی جامعه‌المصطفی و براساس زبان‌های بومی منطقه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امیرانصاری، به تنوع رشته‌ای و ملیتی شرکت‌کنندگان در آزمون جامعه المصطفی اشاره نمود و اذعان داشت: در آزمون کارشناسی ارشد جامعه‌المصطفی، از 39 ملیت جهان در 41 رشته تخصصی با یکدیگر رقابت می نمایند و در دوره دکتری نیز داوطلبانی از 25 ملیت جهان در 24 رشته شرکت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha