جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 مراسم معارفه معاون جدید آموزش جامعه المصطفی

حوزه/ مراسم معارفه معاون جدید آموزش جامعه‌المصطفی با حضور رئیس جامعه‌المصطفی، مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعة‌المصطفی، پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه معاون جدید آموزش جامعه‌المصطفی، ضمن تقدیر از تلاش و خدمات ارزشمند کارکنان معاونت آموزش المصطفی، گفت: حضور مجموعه‌ای از نیروهای پرکار، کاردان و باتجربه در معاوت آموزش، سرمایه انسانی ارزشمندی را در پیشبرد رسالت‌های جامعه‌المصطفی فراهم نموده است.

وی در ادامه ضمن تشریح ابعاد شخصیتی  حجت‌الاسلام والمسلمین‌ سید حمید جزایری، معاون جدید آموزش جامعه‌المصطفی، خاطرنشان کرد: انتخاب شخصیت فاخر و شایسته از بین المصطفائیان و یکی از اعضای هیئت علمی جامعه‌المصطفی بسیار دشوار بود که پس از بررسی‌های لازم، با توجه به شایستگی‌های روشن، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جزایری برای این امر انتخاب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی نظم در امور را از شاخصه‌های مهم شخصیتی معاون جدید آموزش جامعه‌المصطفی دانست و خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جزایری ضمن تخصص در مباحث فقهی، اصولی، حقوقی، تفسیری و ادبی، با ذهن و عمل منضبط و براساس آیین‌نامه‌ها، ارتباطات معاونت آموزش را با قاعده و ضابطه به پیش خواهد برد.

رئیس جامعة‌المصطفی حضور حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جزایری در حوزه علمیه و آشنایی با مراکز صفی و ستادی را تجربه‌ای ارزشمند برای خدمت‌رسانی در جامعه‌المصطفی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی با بیان این که معاونت آموزش قلب اطلاعاتی و آماری جامعة‌المصطفی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: به‌روزرسانی اطلاعات و آمار آموزشی و پذیرشی توسط سامانه‌های هوشمند، نقش مهمی در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جزایری، معاون جدید آموزش جامعه‌المصطفی نیز در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از حسن اعتماد رئیس جامعة‌المصطفی، خاطرنشان کرد: ادامه مسیر حجت‌الاسلام والمسلمین‌  عباسی در معاونت آموزش و حرکت به سمت جلو کار دشواری است که تنها در گرو فضل خداوند متعال تحقق می‌یابد؛ امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت‌ها و تجربیات ارزشمند دوستان در پویایی فعالیت‌ها استفاده نماییم.

وی با بیان این که ما همواره خود را مدیون جامعه‌المصطفی می‌دانیم، اذعان داشت: گام نهادن در مسیری که بازتاب آن در عرصه‌های بین‌المللی تجلی می‌یابد، توفیقی عظیم خداوند متعال است؛ نیاز است ضمن تمسک به فعالیت‌های جهادی، با حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را رقم بزنیم.

معاون جدید آموزش جامعة‌المصطفی نوآوری را از مهم‌ترین اقتضائات کار جهادی دانست و یادآور شد: عناوین و مسئولیت‌های دنیوی نباید تحت هیج شرایطی بر انسان تأثیر گذارد؛ همه این عناوین و مسئولیت‌ها آزمونی است که در روز قیامت درباره آنها از ما بازخواست خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ جزایری گام نهادن در مسیر نشر معارف اسلام و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) را لطف بزرگ ذات اقدس الهی دانست و اذعان داشت: باید هوشمندانه و مدبرانه طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی عملیاتی نموده، با حداقل شرایط به حداکثر دست‌آوردها برسیم.

خاطرنشان می شود: حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی قبل از ریاست جامعة المصطفی، معاون آموزش این نهاد حوزوی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha