پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور روحانیون و گروه های جهادی جهت خدمت رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بسیاری از طلاب مدارس علیمه استان کردستان طی تماس هایی که با مدیریت حوزه علمیه و یا مدارس داشته اند، آمادگی خود را برای اعزام به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب اعلام کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بار دیگر شب گذشته زمین لرزه ای به قدرت 6 و 4 ریشتر شهرستان سرپل ذهاب در استان کردستان را لرزاند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: این حادثه که غیرقابل پیش بینی و یا جلوگیری بود طبیعتا خساراتی به دنبال خود داشته است که در این موقع از سال و با توجه به سرما و بارش ها نیازمند امدادرسانی سریع در این مناطق زلزله زده هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان تاکید کرد: امروز صبح بسیاری از طلاب مدارس علیمه استان کردستان طی تماس هایی که با مدیریت حوزه علمیه و یا مدارس خود داشته اند، آمادگی خویش را برای اعزام به شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب اعلام کرده اند.

این استاد حوزوی ادامه داد: سال گذشته هم در چنین ایامی تعداد زیادی از معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان کردستان هفته ها در شهرستان های زلزله زده سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی در حال کمک رسانی به هم وطنانمان در کرمانشاه بودند.

مدیر حوزه علمیه کردستان ضمن تقدیر از حس همدردی و نوع دوستی طلاب این استان، گفت: اعلام آمادگی طلاب استان کردستان برای اعزام به مناطق زلزله زده کرمانشاه و امدادرسانی نشان از منش دینی و معنوی این طلاب دارد.

وی در پایان سخنان خود ادامه داد: طلاب حوزه علمیه استان کردستان در صورت نیاز و ضرورت آماده هرگونه امدادرسانی و کمک به مردم زلزله زده در استان کرمانشاه است و این امر را وظیفه دینی و انسانی خود می داند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha