جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی پرشکوه «صلح» و «وحدت» در ۸۰۰ شهر مختلف هندوستان

حوزه/ معاون رئیس فقه المهدی پیوند مسلمانان هند و انقلاب اسلامی را دیرینه دانست و گفت: امروزه ۲۰۰ میلیون مسلمان در هندوستان حضور دارند و با ملت و نظام اسلامی پیوند قلبی دارند؛ پیوند ایران و هند همیشه دوستانه بوده است؛ مسلمانان هندوستان در انقلاب اسلامی نیز ایران را تایید کردند و امروز نیز تایید می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ محمد امین عثمانی، معاون رئیس فقه المهدی هندوستان، امشب در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، در تهران گفت: وحدت امری بسیار مهم است که این مجمع خوشبختانه این رویکرد را دنبال کرده است.

وی افزود: دانشمندان ایرانی خوشبختانه گرایش وحدت گرایانه دارند زیرا می خواهند رسالت جاویدان الهی را برای همه بشریت تبیین کنند.

عثمانی اظهارکرد: امروزه 200 میلیون مسلمان در هندوستان حضور دارند و با ملت و نظام اسلامی پیوند قلبی دارند؛ پیوند ایران و هند همیشه دوستانه بوده است؛ مسلمانان هندوستان در انقلاب اسلامی نیز ایران را تایید کردند و امروز نیز تایید می کنند.

معاون رئیس فقه المهدی هندوستان بیان کرد: وحدت، نیازمند اخلاص همه مسلمانان است که به شکل عملی وارد این میدان شود؛ اگر دانشمندی فتوایی صادر کند و اگر در آن اشتباه کند، این اشتباه بسیار هولناک خواهد بود؛ اگر یک مفتی اشتباه کند و فتوای اشتباهی صادر کند نتایج بدی به بار خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha