پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 470355
۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
تصاویر/ آیین رونمایی از سایت اسلام پلاس

حوزه/مراسم رونمایی از سایت اسلام پلاس به همت موسسه ائمة الهدی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه قم امشب در مجتمع امین قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،مراسم رونمایی از سایت اسلام پلاس به همت موسسه ائمة الهدی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه قم امشب در مجتمع امین قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش:  موسسه ائمة الهدی به‌صورت مستقل و با کمک‌های خیران خیراندیش در عرصه‌های نشر بین‌المللی معارف قرآن و اهل‌بیت(ع)، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل، تهیه پادکست‌های صوتی، تصاویر گرافیکی، کلیپ و انتشار کتب متناسب با نیاز جوامع اسلامی فعالیت می‌کند و راه‌اندازی سایت اسلام پلاس در راستای تحقق این اهداف راه‌اندازی شده است.

لازم به ذکر است: بخش احادیث اسلام پلاس« islamplus.net» با 2500 روایت و با 8 زبان فارسی، عربی،انگلیسی، اسپانیائی، روسی، چینی، اردو و فرانسوی در حال فعالیت است.

از مهم‌ترین ویژگی این سایت « islamplus.net» می‌توان به انگلیسی بودن آن اشاره کرد؛ زیرا این سایت باهدف ترویج معارف اهل‌بیت(ع) در عرصه بین‌الملل راه‌اندازی شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha