پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جعفر طبرسی - معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم همه توطئه ها و نقشه های دشمن، امروز یک پیوند مستحکمی میان مردم و روحانیت برقرار است، گفت: وحدت و همبستگی مردم و روحانیت عامل خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی بوده است.

​به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست با جمعی از مبلغان دینی و روحانیان شرق استان، علما و روحانیت را پیشگامان و پرچم داران دفاع از دین و ارزش های الهی در جامعه دانست و گفت: حفظ و گسترش دین همواره مهم ترین دغدغه روحانیت در طول تاریخ بوده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت هیچ گاه در حفظ دین کوتاهی نکرده، افزود: علما و روحانیت در مسیر حفظ دین مجاهدت و از خودگذشتگی های بسیاری انجام دادند.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که اگر مجاهدت علما نبود امروز دین و ارزش های اسلامی این گونه در اختیار ما نبود، خاطرنشان کرد: علما در تاریخ پر فرازونشیب اسلام با تمام وجود از اسلام ناب حراست کردند تا مورد تحریف دشمنان قرار نگیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در طول تاریخ همواره در راس حرکت های اجتماعی بوده است، تصریح کرد: اوج نقش آفرینی روحانیت در نهضت انقلاب اسلامی بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره این که حضور گسترده مردم در جریان نهضت مبارزات انقلاب با روشنگری و آگاهی بخشی روحانیت شکل گرفت، خاطرنشان کرد: همراهی مردم و روحانیت در جریان نهضت انقلاب موجب سرنگونی رژیم منحوس پهلوی شد.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که دشمن همواره از وحدت و همبستگی مردم و روحانیت در هراس بوده،  بیان داشت: به همین دلیل همه توان خود را به کار گرفت تا با دروغ پردازی رابطه میان مردم و روحانیت خدشه دار کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران همه منافع و برنامه های نظام سلطه را در جهان با بن بست مواجه کرده است، افزود: پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی همواره بزرگترین نعمت برای این نظام دینی بوده است.

وی با بیان این که علیرغم همه توطئه ها و نقشه های دشمن، امروز پیوند مستحکمی میان مردم و روحانیت برقرار است، خاطرنشان کرد: وحدت و همبستگی مردم و روحانیت عامل خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی بوده است.

حجت الاسلام طبرسی با تاکید بر این که تا زمانی که پیوند مستحکم میان مردم و روحانیت برقرار است، دشمن نمی تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند، ادامه داد: با توجه به در پیش بودن دهه چهارم انقلاب ضرورت دارد این پیوند و همبستگی بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha