سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی حسینی فر

​حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: کارگاه «مزدوجین» و «پیوندهای آسمانی» ویژه زوج های جوان طلبه اهل سنت و اهل تشیع استان کردستان برگزار می گردد.

حجت الاسلام علی حسینی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان سالیانه همایش و کارگاه های بسیاری در سطح استان برای طلاب اهل سنت و تشیع و خانواده های آنان برگزار می کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: ان شاءالله پنجشنبه هفته جاری نیز برای ارتقا سطح معلومات طلاب این مرکز اقدام به برگزاری دو همایش به صورت همزمان نموده است.

وی به این همایش ها و کارگاه ها اشاره کرد و افزود: یکی از این کارگاه ها تحت عنوان «کارگاه مزدوجین» ویژه زوج های جوان طلبه می باشد که در سالن همایش های کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج برگزار می گردد.

حجت الاسلام حسینی فر تاکید کرد: مدرس این کارگاه یک روزه حجت الاسلام و المسلمین امیر جهانی فر از اساتید حوزه و عضو هیات علمی دانشگاه می باشد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان به جزئیات این کارگاه یک روزه اشاره کرد و گفت: در این کارگاه چندین برنامه متنوع و آموزشی برای مزدوجین مذکور برگزار می گردد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در کارگاه یک روزه «مزدوجین» یک کارگاه درباره تعامل زوجین برگزار می شود و همچنین یک کارگاه تخصصی ویژه برادران درباره مسایل زناشویی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی فر ادامه داد: همزمان با این کارگاه تخصصی، یکی از کارشناسان مرکز بهداشت شهر سنندج برای بانوان کارگاه آموزشی برگزار می کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: برنامه دیگر ما در روز پنجشنبه هفته جاری، همایش «پیوندهای آسمانی» خواهد بود. در این همایش 43 زوج طلبه اهل سنت و تشیع حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام حسینی فر در ادامه یادآور شد: در این کارگاه حجت الاسلام علی جنانی، مدرس حوزه و دانشگاه و مشاور خانواده به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

این استاد حوزوی گفت: در کارگاه «پیوندهای آسمانی» کارگاه تخصصی ارتباطات بین همسران برای زوجین برگزار می گردد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه مرکز خدمات حوزه علمیه کردستان از ابتدای سالجاری تاکنون کارگاه و همایش های بسیاری در زمینه های مختلف برای طلاب اهل سنت و تشیع در این استان و شهرستانهای تابعه برگزار کرده است.

براساس این گزارش این 2 همایش صبح روز پنجشنبه راس ساعت 8 ال 12 ظهر برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha