سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد توسلی نژاد - قزوین

حوزه/ همایش "پیوندهای آسمانی" ویژه زوج های طلبه مدارس علمیه استان قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد توسلی نژاد، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین در همایش "پیوندهای آسمانی" گفت : مرکز خدمات از زمان تاسیس تا کنون برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی و تجلیل از همسران طلاب را برنامه ریزی و به مرحله اجرا در آورده است.

وی ادامه داد: مادران وهمسران نقش اصلی در تربیت و موفقیت فرزندان برعهده دارند که در این میان نقش مادران و همسران طلاب و روحانیون با توجه به شرایط زندگی و نحوه اداره خانواده، نقشی مهم و تاثیرگذار است که باید قدردان زحمات آنان بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: اگر فداکاری و همکاری همسران طلاب و روحانیون نباشد، روحانیت به اهداف خود نمی رسد .

حجت الاسلام توسلی نژاد ادامه داد: خانواده ها و فرزندان طلاب و روحانیون با توجه به کارکرد و وظیفه این قشر در جامعه باید از همه لحاظ الگوی یک خانواده موفق و دارای علم و فضیلت باشند.

وی یادآور شد: طلاب و روحانیون هم باید وقت کافی برای تربیت فرزندان وارتباطات عاطفی با فرزندان وخانواده اختصاص دهند تا به موفقیت در همه امور زندگی نایل شوند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha