شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دعوت رسمی از آستان حضرت معصومه(س) در «مهرجان ربیع الشهاده»

حوزه/ طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد عتبه مقدسه امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس علیهماالسلام، از حجت الاسلام والمسلمین سعیدی و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای شرکت در مهرجان ربیع الشهاده دعوت به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که عصر امروز در ساختمان کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، حجج السلام والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی و حسینی نژاد، مشاور تولیت و مهندس محمودنژاد، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها حضور داشتند.

بر اساس این گزارش:حجت الاسلام سید نبیل حسینی، دبیر علمی مهرجان ربیع الشهاده، جواد حناوی، رئیس دفتر تولیت عتبه عباسی، علی سلطان، رئیس همایش های عتبه حسینی، عقیل عبدالحسین یاسر، معاون فرهنگی عتبه عباسی و حجت الاسلام احمد اسدی، مسئول نمایندگی عتبه حسینی در قم، هیئت عراقی حاضر در این مراسم را تشکیل می دادند.

در این مراسم به صورت رسمی از سوی تولیت های عتبه حسینی و عباسی از آیت الله سعیدی و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای شرکت در مهرجان ربیع الشهاده (همایش بهار شهادت) دعوت به عمل آمد.

خاطرنشان می شود: مهرجان ربیع الشهاده همه ساله در ایام ولادت پرخیر و برکت امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس علیهماالسلام با حضور تولیت ها و مسئولان اعتاب مقدس جهان اسلام در کربلای معلی برگزار می گردد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha