جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری شب شعر مدافعان حرم با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» با امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه در قالب این یادواره برنامه‌های مختلف فرهنگی در شهر مقدس قم دنبال می‌شود، اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز با استفاده از ظرفیت‌های خود تلاش کرده است تا این یادواره به شیوه مطلوب در قم دنبال شود.

وی اضافه کرد: در راستای برگزاری یادواره «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله»، شب شعر مدافعان حرم با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم و جمعی از شاعران برجسته استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری فراخوان کشوری شعر مدافعان حرم با عنوان «کبوتران حرم» خبر داد و گفت: این فرخوان نیز تا پایان اسفندماه دنبال می‌شود و از مجموعه آثار شاعران کتاب جامعی تهیه و منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت اساتید برجسته‌‌ای همانند مجاهدی در راستای برگزاری فراخوان شعر «کبوتران حرم» عنوان کرد: در این فراخوان با استفاده از ظرفیت اساتید توانمند مجموعه شعر متفاوتی ارائه می‌شود.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha