پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی سیستانی

حوزه/ تیم تحقیقاتی سازمان ملل متحد در خصوص جنایات گروهک تروریستی داعش از متن نامه ای که به حضرت آیت الله سیستانی تقدیم کرده است، پرده برداشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تیم تحقیقاتی سازمان ملل متحد در خصوص جنایات گروهک تروریستی داعش از متن نامه ای که به حضرت آیت الله سیستانی تقدیم کرده، پرده برداشت.

در بیانیه این تیم آمده است: کریم اسعد خان معاون دبیرکل، مشاور ویژه و رئیس تیم تحقیقاتی در نامه خود به آیت الله سیستانی از دیداری که انجام گرفت، تشکر کرد.

این بیانیه افزود: در این نامه همچنین از حمایت آیت الله سیستانی از کار تیم تحقیقاتی وابسته به سازمان ملل متحد در خصوص پرس و جو از جنایت های داعش تشکر و ابراز امیدواری شده که در چند ماه آینده با آیت الله سیستانی دیداری داشته باشند.

شایان ذکر است که تیم تحقیقاتی سازمان ملل چندی پیش با آیت الله سیستانی دیدار داشته و معظم له از تشکیل این تیم استقبال و بر ضرورت مجازات مرتکبین جنایات و آشنایی جهان با خطر این گروه تروریستی تاکید کردند.

آیت الله سیستانی خواستند به جنایت هایی که داعش علیه ایزدی ها در سنجار، مسیحیان در موصل و ترکمان ها در تعلفر  مرتکب شده به ویژه جنایت اسارت زنان و فروش و تجاوز به آنان توجه بیشتری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha