جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری شهادت شیعیان افغانستان و مردم فلسطین را تسلیت گفت و سازمان ملل متحد و حکام کشور های اسلامی را به محکومیت این جنایت وحشیانه دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا شهادت شیعیان افغانستان و مردم فلسطین را تسلیت گفت و سازمان های بین المللی و سازمان ملل متحد و حکام کشور های اسلامی را به محکومیت این جنایت وحشیانه دعوت کرد.

وی در بیانیه خود گفت: شهادت و مجروح شدن ده ها نفر از شیعیان افغانستان با زبان روزه و در نزدیکی افطار به دست یک گروهک خبیث و کنیه توز که از معنای انسانیت و اسلام تهی هستند، قلب ما را به درد آورد و آتش به دل ما زد.

نماینده آیت الله سیستانی افزود: این گروهک خبیث و کینه توز از معنای انسانیت و اسلام خالی است؛ چراکه اسلام دین مهربانی، بخشش و گذشت است، امّا این جنایتکاران این جنایت را اندکی قبل از افطار در حق بچه های پیش دبستانی مرتکب شده و با شهادت آنها خانواده ها و مسلمانان دردمند شدند.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری اشاره کرد: در کنار این مصیبت ها و فاجعه ها، با حمله غافلگیرانه و بی رحمانه با موشک ها و بمب ها علیه ملت فلسطین  مواجه شدیم، به گونه ای که شماری از مردان و زنان و کودکان در خون شهادت غلطیدند.

وی در پایان تأکید کرد: امید می رود که سازمان های بین المللی و سازمان ملل متحد و رهبران مسلمانان و حکام آنها این تجاوز آشکار و وحشیانه علیه بی گناهان را محکوم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha