پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کشف بسته مشکوک روبروی مسجدی در غرب لندن نگرانی ها را برانگیخت

حوزه/ پلیس متروپلیتن لندن در ساعت ۶:۳۰ دوشنبه تماس تلفنی نگران کننده ای مبنی بر وجود یک بسته مشکوک در خارج از مسجد غرب لندن دریافت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mylondon، پیدا شدن یک بسته مشکوک در خارج از مسجد غرب لندن نگرانی هایی را برانگیخت که ساعتی بعد پلیس متوجه توخالی بودن تهدید شد و خوشبختانه خطر برطرف شد.

پلیس متروپلیتن لندن تماس نگران کننده ای در ساعت 6:30 روز دوشنبه 25 مارس دریافت کرد که منجر به حضور ماموران در مسجد برنت مرکزی در شهر لندن شد.

یک سخنگوی پلیس ضمن بیان این مطلب گفت: هرچند که نیروهای پلیس سریع خودشان را به منطقه رساندند و متوجه شدند که خطری در کار نیست اما افسران درحال بررسی هستند تا بفهمند که چه کسی این بسته مشکوک را روبروی مسجد گذاشته است.

گفته می شود پلیس منطقه دودن هیل نیز در پیامی توئیتری از وجود بسته مشکوک در خارج از یک مسجد خبر داده و این خبر را در تلاش برای به دست آوردن اطلاعات از مردم منتشر کرده بود.

مقامات پلیس از ماهیت بسته خبر ندادند و اعلام کردند که تحقیقات در این راستا ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است حملات به مساجد در کشورهای غربی در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است. دو هفته پیش مهاجم مسلح در نیوزیلند 50 نمازگزار را با شلیک گلوله به قتل رساند. در بیرمنگام نیز حداقل 6 مسجد مورد حمله خرابکاران و اراذل و اوباش نژادپرست قرار گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha