جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواهران

حوزه/ موسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین برای اولین بار در اصفهان پذیرای طلاب خواهر در مقطع سطح چهار رشته کلام اسلامی و در مقطع سطح سه رشته های مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی و تربیت دینی کودک و نوجوان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، ناهید قاسم پور، مدير مدرسه علمیه مجتهده امين(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که اساس یک جامعه سالم را خانواده های سالم تشکیل می دهد، افزود: خانواده نهادی مقدس و بی بدیل برای رشد و تکامل افراد است و خواهران مهمترین و اصلی ترین نقش را در جهت تعلیم و تربیت به عهده دارند، بديهي‌ است‌ براي‌ نايل‌ شدن‌ به‌ رشد همه‌ جانبه تعلیم و تربیت، توجه به نيازهای همه جانبه آموزش‌ خواهران نیز ضروری است‌.

مدير مدرسه علمیه مجتهده امين(ره) ادامه داد: این مؤسسه با شرایط و ظرفیت‌های مناسب و با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم، فرصت طلایی را فراهم آورده تا طلاب بتوانند در فضای مناسب، از اساتید مجرب با سوابق علمی بسیار والا، در جهت ارتقاء و پیشرفت علمی و فرهنگی خود استفاده نمایند.

وی با اشاره به امکان ثبت‌نام از دارندگان مدرک کارشناسی دانشگاه گفت: از ویژگی های پذیرش سال تحصیلی 1398 این است که دانشجویان با مدرک کارشناسی نیز می توانند با رعایت ضوابط و شرایط خاص در مقطع عالی (سطح3/ کارشناسی ارشد) رشته‌های همسو در این موسسه ثبت‌نام نمایند.

قاسم پور زمان ثبت نام را تا 25 فروردین 1398 اعلام و تصریح کرد: متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش و ثبت نام، می‌توانند به پایگاه اینترنتی مدیریت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به نشانی www.Paziresh.whc.ir  مراجعه و یا به صورت حضوری به واحد آموزش موسسه مجتهده امین واقع در اصفهان، خیابان ملک شمالی، کوچه شماره2 مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است امکان ثبت نام برای سطح چهار فقه خانواده و سطح سه کلام اسلامی مانند سال های قبل وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha