شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ از روحانیون پاکستان کرد

حوزه/در پاسخ‌ به‌ نامه‌ رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان مبنی‌ بر حضور کمک روحانیون پاکستان برای کمک به سیل زدگان، دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ با صدور نامه ای‌ مراتب‌ قدردانی‌ و تشکر خود را اعلام‌ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،در پاسخ‌ به‌ نامه‌ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان مبنی‌ بر حضور کمک روحانیون پاکستان برای کمک به سیل زدگان، دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌  با صدور نامه ای‌ مراتب‌ قدردانی‌ و تشکر رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ را اعلام‌ کرد.

رئیس جامعه روحانیت بلتستان در روزهای اول وقوع سیل در خوزستان با صدور نامه ای به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اعلام آمادگی روحانیون پاکستان به مناطق سیل زده برای امداد رسانی به مردم اعلام کرده بود.

جامعه روحانیت بلتستان پاکستان پس از هماهنگی با جامعه المصطفی العالمیه یک گروه سی نفره طلاب پاکستانی مقیم حوزه علمیه قم برای کمک رسانی به مردم سیل زده استان لرستان حضور پیدا کردند.

متن‌ نامه‌ رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان و پاسخ‌ دفتر مقام‌ معظم‌ رهبری‌ به‌ این‌ شرح‌ است‌:

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای سید احمد رضوی

سلام علیکم؛

نامه ی ارسالی شما به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» واصل گردید.

ضمن سپاس از ابراز محبت شما، سلامتی و توفیق روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال مسالت می کنیم.

سید علی مقدم

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک ولی امرمسلمین حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای مدظله

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون برای حضرتعالی و مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران

با تأسف و اندوه فراوان از شنیدن خبر ابتلا شدن مردم شریف استان گلستان در وقوع سیل ویرانگر در استان گلستان مایه تاثر و اندوه شد، اینجانب ضمن عرض تسلیت خدمت حضرت عالی و مردم شریف ایران و ابراز همدردی محضر مردم ولایتمدار آسیب دیده، آمادگی روحانیون پاکستان مقیم حوزه علمیه قم برای خدمت رسانی به مردم شریف و آسیب دیدگان اعلام می نمایم و ما ملت پاکستان و روحانیون را در غم این حادثه بزرگ شریک بدانید.

از درگاه خداوند منان برای کسانی که جان خود را از دست داده اند طلب مغفرت و برای بازماندگان و خانواده های آنها صبر و اجر مسئلت می نمایم.

سید احمد رضوی

رئیس جامعه روحانیت بلتستان

4/01/98

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهری ساربان IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    من دوبار نامه زدم متاسفانه جوابی دریافت نکردم
  • صفرمحمد IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
    0 0
    سلام علیکم بر رهبر گرامی از شما تقاضایی اجزانه دارم برام کمک مالی بکنید وز مالی بنده خیلی خیلی خرابه نه توانایی کار دارم ونه هیچ کاری نمیتوانم انجام بدم تمام بدنم پاره هست به بخاطر ماه مبارک رمضان برام کمک کنید اینم شماره کارتم از خرج داروها بر نمیام (شماره کارت محفوظ است ) .
  • ... IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    باعرض سلام خدمت رهبر عزیزم سید علی خامنه ای این جانب ( نام محفوظ است ) از لحاظ مالی ضعیف هستم و شوهرم بتواند کار میکرد چپ کرد و ماشینش داغون شد و پاهایش آسیب دید خلاصه ما برای مسکن پول پیش کم داریم مبلغ پنجاه تومان داریم با کرایه بالایی که داریم شوهرم نمی‌تواند تهیه کند باوضیتی که دارد از لحاظ جسمی ولوازم خانه هم کمبود داریم خودم هم مریض احوال هستم خداوند به شما سلامتی بدهد کمکی به دخترتان کرده‌اید متشکرم