پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سراج الحق

حوزه/ سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان با ارسال نامه ای به آیت الله اعرافی از تلاش ایشان برای عدم توقف فعالیت های علمی و آموزشی قدردانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان با ارسال نامه ای به آیت الله اعرافی از تلاش ایشان برای عدم توقف فعالیت های علمی و آموزشی قدردانی کرد.

ترجمه متن نامه به شرح زیر است:

آیت الله علیرضا اعرافی

رئیس حوزه های علمیه

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سلامت و عافیت شما را در همه حال از درگاه خداوند متعال خواستارم

ضمن تشکر و سپاس فراوان، نامه مبارک شما را که بیانگر نگرانی شدید شما در خصوص رنج ها و مشکلاتی که بشریت به دلیل ویروس کرونا با آن مواجه است، دریافت کردیم. خداوند ما را از این بیماری و تمامی ناگواری ها نجات دهد.

اقدامات حوزه های علمیه ایران به ریاست شما که در این شرایط کرونایی بر عدم توقف فعالیت های علمی، آموزشی و تربیتی از طریق امکانات جدید و با رعایت تمامی توصیه ها و اقدامات احتیاطی پزشکی اصرار دارد،  اقدام زیبایی است که باید آن را ستود.

آیت الله اعرافی! ابتلای بشریت به ویژه امت اسلامی به ویروس کرونا، امتحانی است که پروردگارمان با آن به ما یادآور می شود که به سوی او بازگردیم و توبه کنیم و به یاد بیاوریم که "هرگز جز آنچه خدا (از خیر و شرّ) برای ما خواسته به ما نخواهد رسید".

از درگاه خداوند متعال می خواهیم که ما را از این بیماری به سلامت بیرون آورد و همگی را از هر بدی و ناگواری حفظ کند.

از این فرصت استفاده می کنم تا صمیمانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک بگویم و از خداوند می خواهم که ما را از روزه داران و نمازگزاران این ماه قرار دهد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سناتور سراج الحق

امیر جماعت اسلامی پاکستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha