پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حافظ ریاض نجفی

حوزه/ آیت الله حافظ ریاض نجفی از علمای برجسته شیعه پاکستان و رئیس حوزه علمیه جامعة المنتظر در لاهور پاسخ نامه آیت الله اعرافی را داد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، در پاسخ نامه آیت الله حافظ ریاض نجفی، رئیس حوزه علمیه جامعZ المنتظر به آیت الله اعرافی آمده است:

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

من در ماه مبارک رمضان نامه مهربانی از سوی شما دریافت کردم. بسیار از شما متشکرم. در حالی که تقریباً همه دنیا از بحران ویروس کرونا رنج می برند، و متاسفانه ایران نیز از کشورهایی بود که بیشتر از همه آسیب دیده است، اما به لطف خداوند متعال و عنایت معصومین (ع) ، دولت و مردم ایران، علیرغم تحریم های اقتصادی با اعتماد به نفس و تکیه بر منابع خود بر این چالش جدی غلبه کردند به گونه ای که وضعیت کشور شما در این زمینه امیدوار کننده است.

با وجود این تهدید ، بسیار سپاسگزاریم که فعالیت های آموزشی را از طریق رسانه های دیجیتال ادامه دادید. این یک دستاورد بزرگ است.

در ادامه این نامه آمده است: مردم پاکستان با همان وضعیت روبرو هستند و خدا را شکر ، با توافق همه افراد نگران ، دولت ما تمام اقدامات لازم را برای مقابله با این تهدید جدی انجام می دهد.  سال گذشته سفر شما به پاکستان و جلسه مفصل با روسای مدارس همه فرقه ها یک رویداد تاریخی در ۴۰ سال گذشته در این زمینه خاص بود. ملاحظات و توصیه های جلسات مذکور نیاز به اقدامات بیشتری دارد.

وی افزود: در پایان از خداوند متعال می خواهم تمام بشریت را از تهدید کرونا حفظ کند و ایران را تا زمان ظهور امام زمان (عج) حفظ فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha