جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برادر قربانی حادثه زیرگرفتن مسجد لستر از شاهدان خواست پا پیش بگذارند

حوزه/ درحالی که یکی از قربانیان حمله زیر گرفتن در مسجد التقوی در لستر انگلستان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است، برادر وی از شاهدان عینی حادثه خواست پلیس را در پیدا کردن فرد خاطی کمک رسانی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، برادر یک مرد مسلمان که در حادثه ای روبروی مسجد التقوی در شهر لستر انگلستان به شدت آسیب دیده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری می باشد از شاهدان عینی حادثه خواست پا پیش بگذارند و راننده خاطی را پیدا کنند.

معظومی محمد درحالی که در ساعت 1 بامداد در 30 می سال جاری میلادی از مسجد التقوی در لستر خارج می شود، توسط اتومبیل یک فرد ناشناس زیر گرفته شد. پسر 15 ساله وی که درهنگام حادثه همراهش بود نیز زیر گرفته شد اما صدمات وارد شده به وی ناچیز بودند.

به گفته برادرش، محمد که پدر 4 فرزند می باشد هم اکنون در بیمارستان بستری بود و تحت 6 عمل جراحی خطرناک قرار گرفته و هم اکنون او را برای هفتمین عمل جراحی آماده می کنند.

مناز محمد برادر قربانی گفت: زندگی برادرم به خاطر جراحات وحشتناک دیگر هرگز مثل گذشته نخواهد شد. زندگی فرزندانش و خانواده اش برای همیشه تغییر می کند و آن ها پدرشان را در خانه می خواهند.

دو مظنون پرونده به علت نبودن شواهد کافی آزاد شدند

او در ادامه از شاهدان احتمالی حادثه خواست پا پیش بگذارند و به پلیس برای یافتن متهم پرونده کمک کنند. دو فرد در رابطه با این پرونده بازداشت شدند که در ادامه به دلیل نبود شواهد کافی آزاد شدند.

به گفته اعضای مسجد، اعلام کرده که این حادثه زمانی رخ داده که محمد مسجد را در ایام ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز ترک می کرده است.

گفتنی است درحالی که دوربین های مداربسته لحظه وقوع تصادف را ثبت کرده اند، پلیس بر این باور نیست که حادثه تعمدی بوده باشد. کارآگاهان پلیس گفته اند که به حادثه به چشم یک رابطه تروریستی نگاه نمی کنند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha