سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شیخ پروین

حوزه/ حجت الاسلام پروین با اشاره به این که موکب عشایری حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشقایی‌ها با حضور مبلغین و خادمین موکب با لباس سنتی، در جوار آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ(ع) برپا شد، گفت: در ایام شهادت امام صادق(۰ع) بیش از ۲۰ هزار نفر در این موکب پذیرایی شدند.

حجت‌الاسلام یحیی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه‌های گروه جهادی تبلیغ عشایری ویژه شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: یکی از برنامه‌های گروه جهادی تبلیغ عشایری اعزام مبلغ به مناطق، شهرک‌ها و روستاهای عشایر نشین شهرستان شیراز، قیروکارزین، فیروزآباد و کوار به تعداد 10 مبلغ بوده است.

وی از برپایی موکب عشایری حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشقایی‌ها در شیراز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) یادکرد و افزود: در شب و روز شهادت امام جعفر صادق(ع) موکب قشقایی‌ها جهت برپایی عزاداری و پذیرایی از هیئت‌های عزاداری در جوار آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ(ع) برپا شد و خدماتی را به عزادارن و زائران حرم مطهر ارائه داد.

حجت الاسلام پروین با اشاره به این که موکب عشایری حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشقایی‌ها با حضور مبلغین  و خادمین موکب با لباس سنتی، در جوار آستان مقدس احمدی و محمدی شاهچراغ(ع) برپا شد، گفت: در ایام شهادت امام صادق(ع)  بیش از ۲۰ هزار نفر در این موکب پذیرایی شدند.

مدیر موکب عشایری حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشقایی‌ها ادامه داد: در شهادت امام صادق(ع) دسته عزاداری و زنجیرزنی هیئت‌های روستاها و شهرک‌های عشایر نشین اطراف شیراز از چهارراه مشیر به سمت مدرسه خان حرکت کرده در مجلس عزاداری مدرسه خان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha