پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از اعزام و حضور بیش از هزار طلبه لرستانی در دو سال گذشته به همایش پیاده روی بزرگ اربعین حسینی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، امروز در جلسه ستاد اربعین استان که با حضور دستگاهه ای عضو این ستاد در محل حج و زیارت استان لرستان برگزار شد با اعلام این خبر گفت:امسال باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در راستای اعزام باشکوه و خدمات رسانی مطلوب تر به زائران تلاش کنیم .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دستگاههای عضو ستاد اربعین حسینی باید با دقت، برنامه ها و رسالت های محموله خود را انجام دهند، افزود: نهادها و دستگاههای اجرایی عضو ستاد باید خالصانه و با همت جهادی در خدمت رسانی به زائران در حوزه های مختلف همت خود را بکار گیرند .  مدیر حوزه علمیه استان لرستان بیان داشت:در دو سال گذشته بیش از هزار طلبه لرستانی در پیاده روی بزرگ اربعین حضور داشتند که در این راستا به تبلیغ دینی و فرهنگی زائران نیز اهتمام داشتند.

وی با اشاره به اینکه امسال مقرر شده با برنامه ریزی های هدفمند روحانی و طلاب توانمند در موکب های اربعین حسینی مستقر شوند، خاطر نشان کرد: در این راستا طلاب و مبلغانی از طرف حوزه علمیه در میان موکب ها مستقر خواهند شد تا پاسخگوی سوالات شرعی زائران باشند و در این راستا زائران را همراهی کنند .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با بیان اینکه سایر طلاب نیز در همایش بزرگ اربعین به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی به زائران خواهند پرداخت، یادآور شد: از ظرفیت تبلیغی حضور طلاب و مبلغان در کاروان های زیارت اربعین باید بهره گیریم و با برنامه ریزی های هدفمند در تعمیق اثرات مطلوب زیارت اربعین به زائران قدم برداریم.

در پایان این جلسه فعالیت ها و رسالت های محوله دستگاههای عضو ستاد اربعین قرائت و بر برنامه ریزی باشکوه و هدفمند این همایش جهانی تاکید شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha