پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 886535
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
مراسم عمامه گذاری حوزه علمیه بقیه الله

حوزه/ مراسم عمامه گذاری ۴۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان لرستان با حضور آیت الله غروی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مراسم عمامه گذاری ۴۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان لرستان، ظهر امروز با حضور آیت الله غروی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در مراسم تلبس جمعی از طلاب این استان، اظهار داشت: این طلابی که در روزهای مبارک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و چله دوم انقلاب ملبس شدند، إن‌شاءالله به‌ صورت رسمی و عملی برای تبلیغ احکام دین مبین اسلام و سیره اهل‌بیت (ع) به رسالت تبلیغی خود خواهند پرداخت.

وی افزود: طلاب باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند و با خلق نیکو و سعه صدر و تسلط بر احکام دینی و مسائل روز پاسخگوی شبهات مردم به‌ویژه نسل جوان باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه مبلغان باید با همواره با تبلیغ کارآمد و اثرگذار در راستای گسترش معارف دینی و شیعی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان باید تلاش کنند تا اهداف والای اسلام و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را در چله دوم نظام در جامعه تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام پیرمحمدی با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید راه و سیره شهدا را در بین نسل جوان تبلیغ کنند، گفت: تبلیغ و تبیین سیره و وصیت‌نامه شهدا در جامعه تضمین کننده سلامت و سعادت جوامع اسلامی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha