شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان

حوزه/ شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تاکید کرد: ایران دژی از دژهای اسلام است که با شجاعت مردان، آگاهی ملت و حکمت رهبری آن حفاظت می‌شود و به یاری خداوند پیروز است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی سخنانی گفت: ما اقدام جنایتکارانه آمریکا در قرار دادن اعضای مقاومت در لیست تروریسم را محکوم می کنیم و این اقدام را اهانت به تمامی ملت لبنان، نادیده گرفتن حاکمیت لبنان و تجاوز به ارزش های دموکراسی می دانیم که غرب در ادبیات خود از آن دم می زند.

وی افزود: این اقدام بیانگر این است که آمریکا خیرخواه لبنان نیست و سلسله فشار ها علیه لبنان را در جهت خدمت به رژیم صهیونیستی کامل می کند.

شیخ خطیب تصریح کرد: دولت آمریکا با خودکامگی خود تصویری از فساد جهانی که برپایه ظلم و شرارت استوار است، به نمایش می گذارد و بر جنایت ها و تجاوزهای رژیم اسرائیل علیه لبنان و سرتاسر جهان عربی و اسلامی سرپوش می گذارد.

 

ایران دژی از دژ های اسلام است که با شجاعت مردان، آگاهی ملت و حکمت رهبری آن حفاظت می شود

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان اشاره کرد: معامله قرن، تعبیر جدیدی از خودکامگی آمریکایی است که با تحریم جنایتکارانه جمهوری اسلامی ایران خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: این تحریم ها بر مناعت و قدرت ایران در پایداری و مقابله با توطئه هایی که امت و جنبش های مقاومت را هدف قرار می دهد، می افزاید.

شیخ خطیب تاکید کرد: ایران دژی از دژهای اسلام است که با شجاعت مردان، آگاهی ملت و حکمت رهبری آن حفاظت می شود و ایران به یاری خداوند پیروز است و هرگز از حمایت ملت های مستضعف و مسائل به حق در رأس آن مسئله فلسطین دست برنخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha