شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ علی الخطیب

حوزه/ شیخ علی خطیب، برگزاری آگاهانه و مسئولیت پذیرانه انتخابات ریاست جمهوری را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی، برگزاری آگاهانه و مسئولیت پذیرانه انتخابات ریاست جمهوری را به رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه ای و رئیس جمهور منتخب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت.

ملت بار دیگر ایمان عمیق خود را به جمهوری اسلامی ایران و مبانی آن ثابت کرد

وی این اعتماد بزرگ ملت به آقای رئیسی که موجب پیروزی وی شده را ارج نهاد و گفت: ملت بار دیگر ایمان عمیق خود را به جمهوری اسلامی ایران و مبانی آن ثابت کرد و بر پیروزی در نبرد مستمر علیه قدرت های استکبار جهانی و دشمنان مسائل ملت های مستضعف، اصرار ورزید.

ملت ایران جنبش تغییر جهانی بر اساس ارزش های اخلاقی و ایمان را هدایت می کند

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی تصریح کرد: ملت ایران جنبش تغییر جهانی بر اساس ارزش های اخلاقی و ایمان را هدایت می کند و با حضور در انتخابات و عمل به قانون اساسی، درس دموکراسی را آموزش داده است.

شیخ خطیب برای موفقیت و پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در تقویت مسیر پیشرفت و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت خود، تقویت روابط با کشور ها و ملت های مستضعف در مقابله با قدرت های استکبار جهانی و حمایت از مسائل بر حق به ویژه مسئله ملت مظلوم فلسطین و استمرار حمایت از جنبش های مقاومت در لبنان و فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی، ابراز توفیق کرد و ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و لبنان در چارچوب خدمت به دو ملت برادر تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha