پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ علمای لبنان از ایران خواستند موضع خود را حفظ کرده و تا آزادی نفتکش ایرانی، نفتکش انگلیسی را آزاد نکنند؛ چراکه اقدام ایران در چارچوب حق قانونی دفاع از خود و معامله به مثل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای گفت: این روز ها در دو مناسبت مهم به سر می بریم که اولین آن پیروزی لبنان بر دشمن صهیونیستی در جنگ 33 روزه در سال 2006 میلادی بود و سید نصر الله در این خصوص گفت: شما امروز دوباره جهان را شگفت زده کردید و ثابت کردید که به  حق ملتی بزرگ، وفادار و شجاع هستید.

این تجمع افزود: مناسبت دوم؛ جنگ آزادی جرود عرسال لبنان و قلمون غربی از دست تروریست های تکفیری بود و این جنگ ثابت کرد که معادله بازدارنده ارتش، ملت و مقاومت، معادله موفقیت آمیزی است که علاوه بر آزادی لبنان از دست رژیم اسرائیل، می تواند آن را از دست تروریست های تکفیری آزاد کند.

علمای مسلمان تصریح کردند: لبنان و منطقه امروز گرفتار بحران های است که در نتیجه معامله قرن به وجود آمده که از جمله آن ها موضوع اسکان فلسطینی ها در لبنان و تقویت دشمن صهیونیستی در منطقه است.

 

سفر روزنامه نگاران به سرزمین های  اشغالی  محکوم است

تجمع علما سفر روزنامه نگاران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و  به ملت فلسطین که در برابر آن ها ایستادند و مانع ورود آنان به مسجد الاقصی شدند، دورد فرستاد و از اتحادیه روزنامه نگاران عرب و کشور های دیگر که روزنامه نگاران به آن وابسته هستند خواست این ها را از کشور اخراج کنند.

 

اقدام ایران در توقیف نفتکش انگلیسی دفاع از خود است

علمای لبنان از ایران خواستند به موضع خود متمسک شوند و تا آزادی نفتکش ایرانی، نفتکش انگلیسی را آزاد نکنند؛ چرا که اقدام ایران در چارچوب حق قانونی دفاع از خود و معامله به مثل است.

این تجمع از موضع قاطع بشار اسد در مقابله با تروریسم تکفیری و پایداری در مقابله تحریم های ظالمانه علیه سوریه قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha