شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: طبیعی است که مقاومت در برابر اقدام دشمن صهیونیستی در نقض معادله بازدارندگی و تحمیل قواعد جدید درگیری، ساکت ننشیند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای گفت: طبیعی است که مقاومت در برابر اقدام دشمن صهیونیستی در نقض معادله بازدارندگی و تحمیل قواعد جدید درگیری، ساکت ننشیند.

علمای لبنان اشاره کردند: پاسخ مقاومت اسلامی به بمباران رژیم صهونیستی برای تقویت معادله "هر تجاوزی بی پاسخ نمی ماند" که توسط مقاومت ترسیم شده، انجام گرفت.

 تجمع علما ادامه داد: این عملیات به اسم شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان نام گرفت تا دشمن بداند که هنوز پرونده این دو شهید بسته نشده و هر لحظه منتتظر پاسخ مناسب مقاومت به ترور آن دو شهید باشد.

رژیم صهیونیستی توانایی تحمل پیامد های جنگ علیه مقاومت را ندارد

تجمع علمای مسلمان تصریح کرد: دشمن صهیونیستی دو راه دارد، یا اینکه عملیات خود را گسترش دهد و این نیازمند مقابله گسترده است که قطعا توانایی تحمل پیامد های آن را ندارد و دوم اینکه ساکت بنشیند و به دریافت پیام مقاومت اکتفا کند که در این صورت معادله ای که مقاومت ترسیم کرده، روند علملیات علیه جبهه دشمن را مدیریت می کند.

 علمای لبنان به واکنش مقاومت اسلامی علیه دشمن صهیونیستی درود فرستادند و سر و صداهای طرفداران اسرائیل در دفاع از صهیونیست ها و تلاش بعضی برای ارتباط دادن این پاسخ به حوادث منطقه را محکوم کردند.

این تجمع در پایان به فرماندهی مقاومت به خاطر این تصمیم درود فرستاد و این پاسخ را واجب شرعی و ملّی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha