دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام متوسلیان

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان فارس از برگزاری دوره آموزش سخنرانی، فیش‌نویسی و چندرسانه‌ای خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف متوسلیان در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی سخنرانی، فیش‌نویسی و چندرسانه‌ای ویژه طلاب استان فارس، اظهار داشت: این دوره از دهم تا سیزدهم مردادماه به مدت چهار روز در شیراز برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه مهلت ثبت‌نام هشتم مردادماه است، افزود: طلاب علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند به‌صورت حضوری با مراجعه به مدرسه علمیه خاتم‌الانبیا(ص)-موسسه امیر بیان واقع در خیابان احمدی و مدیریت حوزه علمیه استان فارس-معاونت تبلیغ و امور فرهنگی واقع در خیابان 9دی ثبت‌نام کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین طلاب می‌تواند به‌صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت WWW.AMIREBAYANFARS.IR و با تلفن تماس 09331151612- 09174569284 ثبت‌نام کنند.

وی به شرایط حضور در دوره سخنرانی، فیش‌نویسی و چندرسانه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: برای حضور در دوره سخنرانی چندرسانه‌ای طلاب باید حداقل اتمام پایه سوم را دارا باشند.

حجت‌الاسلام متوسلیان با تأکید بر اینکه این دوره به مدت چهار روز یک روز فیش‌نویسی و سه روز چندرسانه‌ای برگزار خواهد شد، ابراز کرد: برگزاری این دوره با همکاری اداره تبلیغات استان فارس و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان فارس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha