چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
9 دی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری تجمعات به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده این تجمعات در تمامی شهرهای استان بوشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، از برگزاری تجمعات به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده این تجمعات در تمامی شهرهای استان بوشهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی در شهر بوشهر گفت: این برنامه از ساعت ۹ صبح در مصلای جمعه این شهر و با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به دیگر تجمعات در سایر نقاط استان و دعوت از چهره های کشوری برای سخنرانی در این روز گفت: حجت الاسلام صداقت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه سخنران شهرهای جم، عسلویه و دیر، یاسر جبرائیلی استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی اقتصادی سخنران گناوه، سردار آبنوش معاون عملیاتی سپاه سخنران شهر آبدان، بنافی معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه، حجت الاسلام رئیسی جانشین مئسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه سخنران شهر چغادک و سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران شهرهای برازجان و آبپخش هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ۹ دی را میثاق امت با ولایت عنوان کرد و ابراز داشت: در این روز بصیرت ملت ایران جلوه کرد و با حضور حماسی در این روز فتنه دشمن را خاموش کردند و بیعت مجددی را با انقلاب و رهبر انقلاب بستند.

وی بیان داشت:  نهم دی ماه هر سال بنام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تقویم ثبت گردیده و یادآور بصیرت و زمان شناسی ملت فهیم ایران است. روزی که وحدت مردم ایران زمین با رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باعث شد کشور از یک گردنه خطرناک در تاریخ چهار ساله انقلاب عبور کند. فتنه ۸۸ کشور را تا لبه پرتگاه برد و اگر لطف خداوند و مدیریت مقام معظم رهبری نبود شاید ایران اکنون وضعی به نسبت فاجعه بار تر از سوریه داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha