شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی به مناسبت حماسه ۹ دی در استان فارس خبر داد و گفت: همچنین ۴۰ همایش تبیینی نیز به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی، در نشست رسانه ای که در سالن جلسات شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی برگزار شد، حماسه ۹ دی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه هرساله به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی تجمع ها و برنامه هایی در سراسر کشور برگزار می شود امسال نیز بنا است بیش از ۲ هراز برنامه فرهنگی در استان فارس برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۶۰ تجمع در استان فارس به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی برگزار می شود، اضافه کرد: تجمع در شیراز ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه در ابتدای خیابان ۹ دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، دین دار بودن جامعه را از مهمترین عوامل خلق حماسه ۹ دی بر شمرد و عنوان کرد: امسال دهمین سالگرد حماسه ۹ دی است، در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر دهه ما با یک توطئه دشمنان علیه انقلاب مواجه می شویم، در برابر آن نیز یک حماسه از حضور مردم را می‌بینیم که این حماسه بعد از هر توطئه و نفاق و فتنه‌ای خود را نشان می‌دهد که دلایل متفاوتی دارد و یکی از مهم‌ترین دلایل آن هم بحث دین‌دار بودن جامعه ایران اسلامی است.

وی به فتنه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در فتنه امسال همانند فنته گذشته توطئه‌ای مشاهده کردیم که دشمنان با شکل و شعار دیگری آمدند و جامعه را تحریک کردند و خسارت‌های زیاد مادی و معنوی را به ایران تحمیل کردند اما مردم فهیم و دیندار آمدند و هم جواب دندان‌شکن به دشمنان خارجی دادند هم به کسانی که خواسته یا ناخواسته در دامن این جریان‌ها افتاده بودند.

حجت الاسلام رضایی به دیگر برنامه های ۹ دی در استان فارس اشاره و تصریح کرد: نشست‌های تخصصی در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، مدارس و کانون‌های فرهنگی مساجد و همچنین نشست‌های خیابانی و میدانی در این ایام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه ۸ دی‌ماه همایشی تحت عنوان تبیین حماسه ۹ دی ساعت ۱۸ در دانشکده پزشکی شیراز ویژه دانشجویان و فرهنگیان برگزار می‌شود، یادآورد شد: علاوه بر این برنامه ها ۴۰ همایش تبیینی نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha