جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس‌تی وی

حوزه/ شیخ زاکزاکی و همسرش امروز در وضعیت بد و بحرانی به سر می برند، در حالی که ۵ سال پیش در دادگاه عالی نیجریه، شیخ زکزاکی بی گناه اعلام شد، متاسفانه حکومت به این حکم توجهی نکرد و در روزهای گذشته با تاخیر دادگاه ها به دنبال آسیب جسمانی بیشتر به این عالم شیعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در حاشیه دومین اجلاسیه فعالان مهدوی سراسر کشور میزگزدی با حضور حجج اسلام و المسلمین هاشم الحیدری، هلال حسن علی از کشور عمان، سلیمان سلیمان، عصام عماد و مرضیه هاشمی برگزار شد.

در این نشست که هر یک از حاضران، به نقش ایران و انقلاب اسلامی در عرصه مهدویت و انتظار و بررسی وتبادل نظر پرداختند.

مرضیه هاشمی، فعال رسانه ای و خبرنگار پرس تی وی گفت: امام خمینی(ره) دنیا را تغییر داد و در حال حاضر، چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز آثار آن را در جهان شاهدیم.

وی با بیان اینکه استکبار از تفکر علوی و مهدوی  انقلاب اسلامی می ترسد، افزود: گرایش به اسلام و علاقه مردم به انقلاب اسلامی را در بسیاری از  کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در آسیا، آفریقا و حتی در ایالات متحده آمریکا در بین مردم می توان شاهد بود. شیخ زکزاکی در نیجریه با تاسی به امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، اسلام و شیعه را در این کشور نشر داد.

هاشمی اضافه کرد: نیجریه یک کشور پرجمعیت و دارای منابع طبیعی زیادی است و هنوز پس از گذشت سال ها، آمریکا، فرانسه و انگلیس این کشور را جزو منافع خود می دانند و دست نشانده های ایالات متحده، عربستان و اسرائیل دولت نیجریه را کنترل می کنند.

این فعال رسانه ای با بیان اینکه دستور مستقیم بن سلمان به رئبس جمهور نیجریه بوده است، که نباید شیعه رشد کند، گفت: امروز در نیجریه  بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون شیعه حضور دارند که به خاطر تلاش های شیخ زکزاکی است.

وی در ادامه به وظیفه امروز برای دفاع از شیخ زکزاکی و انقلاب شیعیان نیجریه اشاره و خاطر نشان کرد: شیخ زاکزاکی و همسرش امروز در وضعیت بد و بحرانی به سر می برند، در حالی که ۵ سال پیش در دادگاه عالی نیجریه، شیخ زکزاکی  بی گناه اعلام شد، متاسفانه حکومت به این حکم توجهی نکرد و در روزهای گذشته با تاخیر دادگاه ها به دنبال آسیب جسمانی بیشتر به این عالم شیعه هستند.

هاشمی با بیان اینکه امروز کشورهای اسلامی به خصوص ایران نباید درباره چنین قضیه مهمی سکوت کنند، ادامه داد: باید هر روز شاهد یک تظاهرات بزرگ در دفاع از شیخ زکزاکی باشیم، زیرا دفاع از مظلومان و کسانی که  به دنبال اجرای عدالت واقعی و اسلام ناب محمدی در دنیا هستند، زمینه ساز ظهور خواهد بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha