چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهید

حوزه ی نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با محوریت پوشش برنامه های دفاع مقدس ، بسیج و نهادینه سازی فرهنگ شهادت، اقدام به راه اندازی گروه تلویزیونی بسیج نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد با اعلام این خبر اظهارداشت: این اقدام به منظور پوشش برنامه های دفاع مقدس و ارج نهادن به فرهنگ جهاد، ایثار و شجاعت و همچنین پوشش برنامه های بسیج در این حوزه صورت گرفته است.

حجت الاسلام کرمی افزود :این برنامه ها در شبکه صدا و سیمای استانی افلاک بصورت دوره ای پخش می شود.

وی، همچنین برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و سر بازان در رشته های قرائت، حفظ ،ترتیل و اذان ،برگزاری مناسبتهای ملی مذهبی ولادت و شهادت، برگزاری دوره های عقیدتی سیاسی ویژه کارکنان و سر بازان، آموزش قرآن به کارکنان و سر بازان و همچنین دعوت از سخنرانان برجسته حوزوی کشور را نیز از جمله برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان همچنین  برگزاری اردوهای زیارتی سیاحتی و اعزام خانواده های بسیجیان و سپاهیان به مناطق عملیاتی جنوب با عنوان کاروانهای راهیان نور  را نیز از دیگر فعالیتهای این حوزه برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha