سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی

حوزه/ به طور میانگین، در هر گفتگوی زنده به سه سؤال پاسخ داده می شود که در مجموع، ماهانه به بیش از 120 هزار سؤال در بخش آنلاین پاسخ داده می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی سجادی مدیر بخش پاسخگویی آنلاین مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در جلسه داخلی بخش پاسخگویی آنلاین (برخط) که یکی از زیرمجموعه های گروه پاسخگویی اینترنتی است، پس از ارائه نکات لازم به کارشناسان پاسخگویی این بخش، آمار متوسط پاسخگویی ماهانه در این بخش را بیش از 40 هزار گفتگو اعلام کرد و اظهار داشت: به طور میانگین، در هر گفتگوی زنده به سه سؤال پاسخ داده می شود که در مجموع، ماهانه به بیش از 120 هزار سؤال در بخش آنلاین پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به کاهش ساعت کاری پاسخگویی، این موضوع را یکی از مشکلات جدی در بخش پاسخگویی آنلاین دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به راحتی کاربران در بخش پاسخگویی آنلاین و ساعات پاسخگویی، تقاضای سؤال در این بخش روز به روز افزایش چشمگیری داشته و متأسفانه در حال حاضر تعداد گفتگوهای زنده ناموفق بیشتر به خاطر کمبود ساعت کاری، بالاتر از گفتگوهای موفق است.
گفتنی است بخش پاسخگویی آنلاین (برخط) به نشانی  www.09640.ir از ساعت 8 صبح تا 24 پاسخگویی مردم عزیز در بخش های قرآن و حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، تاریخ، مشاوره و روانشناسی میباشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha