پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سیدان

حوزه/ اپلیکیشن مجموعه آثار آیت الله سیدان با هدف ترویج سیره نظری و عملی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در عرصه نرم افزاری برای تشنگات معرفت و محبان مکتب اهل البیت(ع) تهیه شده و در اختیار علاقمندان به مکتب جعفری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت الله سیدجعفر سیدان در زمره مفاخر دینی و اخلاقی ایران اسلامی می باشند که طی سال های متمادی تدریس، وعظ و خطابه با تربیت شاگردان بسیاری نسبت به شناساندن مکتب اهل البیت(ع) کوشیده اند.

اپلیکیشن مجموعه آثار آیت الله سیدان با هدف ترویج سیره نظری و عملی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در عرصه نرم افزاری برای تشنگات معرفت و محبان مکتب اهل البیت(ع) تهیه شده و در اختیار علاقمندان به مکتب جعفری قرار گرفته است.

مخاطبان می توانند از طریق این اپلیکیشن، به محتوای عمیق کتاب‌های ارزشمند آیت‌الله سیدان همچون «توحید، جبر و اختیار در قرآن»، «بیان الفرقان»، «دین و عرصه‌های حیات انسان»، «توحید از نگاه فلسفه و عرفان» و «معارف وحیانی» دسترسی یابند.

همچنین بخشی از سخنرانی‌های صوتی ایشان در زمینه مباحثی همچون «آیات العقائد»، «احتجاجات»، «دروس اخلاق، اصول قطعیه»،«تفاسیر قرآن»، «توحید صدوق»، «دروس معارف»، «جلسات دعا در قرآن»، «شرح ادعیه صحیفه سجادیه»، «شرح خطب توحیدی نهج البلاغه»، «تبیین شناخت اهل البیت به واسطه قرآن»، «عرفان»، مباحث «الهیات نهج البلاغه»، «مناظرات سلیمان مروزی با امام رضا(ع)»، «مباحث عرفان» و همچنین «عالم ذر» نیز در این نرم افزار در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

محصول حاضر بخشی از آثار معظم له می باشد که در قالب آثار قلمی و صوتی ایشان انتشار یافته و به مرور کامل تر می شود؛ از سوی دیگر در این اپلیکیشن، امکان جست و جو در فهرست و متن همه آثار عرضه‌شده برای مخاطبین نیز فراهم آمده است.

شایان ذکر است؛ علاقمندان و مخاطبان آثار معظم له می توانند جهت بهره گیری از این محتوای کاربردی و ارزشمند، جهت نصب رایگان این اپلیکیشن به آدرس http://seyyedan.org/app/seyyedan.apk مراجعه کنند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha