جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 860226
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی

ماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نماز بهترین راه شناخت بندگان واقعی خداوند است و توجه به نماز و اقامه آن از موضوعاتی است که وجه تمایز بین افراد است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در شورای برنامه ریزی اقامه نماز منطقه ۵ کشوری با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در دین اسلام، گفت: اولین فریضه ای که هم در ذکر اول است و هم در رتبه، نماز است.

وی افزود: در دنیا لذت های فراوانی وجود دارد، اما نمی توان هیچ لذتی را با لذت خواندن نماز برای انسان یکسان دانست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، نماز را محک عبودیت بندگان دانست و گفت: نماز بهترین راه شناخت بندگان واقعی خداوند است و توجه به نماز و اقامه آن از موضوعاتی است که وجه تمایز بین افراد است.

وی تصریح کرد: بنده ای که در نماز به خدا بیاندیشد، می توان گفت که در مابقی اوقات هم به خدا خواهد اندیشید و خدا را ناظر بر اعمال خود می داند.

امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت توجه به خداوند در نماز، اظهار کرد: اگر شخصی در نماز، به غیر از خدا مشغول شود، بدانیم که مابقی اوقات هم گرفتار غیر خدا خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی  افزود: تنها چیزی که می تواند جامعه و افراد جامعه را از زشتی و پلیدی حفظ کند نماز و توجه به اقامه نماز است.

لازم به ذکر است، شورای اقامه نماز منطقه ۵ کشور با حضور مدیران و کارشناسان ستاد مرکز و همچنین مدیران و کارشناسان استان های مربوطه در استان همدان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha