جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: یکی از وجوهات مشترک تمام دولت ها این است که نبض حیات هر نظامی در سیستم آموزش و پرورش آن می زند، لذا باید در بحث تعلیم و تربیت همواره به صورت تخصصی و آینده نگرانه بیندیشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی در نشستی با جمعی از نویسندگان و هنرمندان کامیاران، در کانون پرورش فکری و پرورشی نوجوانان این شهرستان، اظهار داشت: کشف استعداد و هنر انسان باعث می شود که وی مسیر واقعی زندگی خود را پیدا کند و قطعا در آن مسیر نیز موفق خواهد بود، لذا قبل از هر کاری باطن خویشتن را بشناسید و از قدرت درونی خویش مطلع شوید.

این استاد حوزی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در راستای تمدن‌سازی بر 3 عنصر کلیدی: «تربیت و مسئولیت پذیری جوانان کشور»، «جایگاه علم و پژوهش» و «خودسازی و جامعه‌سازی و تمدن سازی» استوار است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: نباید بیانیه گام دوم انقلاب را به مانند یک بخشنامه قلمداد کرد که از بالا صدور و در بخش پایینی جامعه لازم الاجرا شود، بلکه این بیانیه، بیانیه ای جامع می باشد و ضرورت ها و نبایدها را تعریف کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، نقش راه را برای آینده کشور ترسیم نموده است و بی شک بیشترین توجه به مسئله آموزش و مسائل تربیتی در این بیانیه به صورت علنی مشهود است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عدالت در نظام تعلیم و تربیت کشور نهادینه شود تا در آینده سرمایه های انسانی متعهد، انقلابی و مسئولیت پذیر تربیت نماید.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: یکی از وجوهات مشترک تمام دولت ها این است که نبض حیات هر نظامی در سیستم آموزش و پرورش آن می زند، لذا باید در بحث تعلیم و تربیت همواره به صورت تخصصی و آینده نگرانه بیندیشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: شما هنرمندان و نویسندگان نیز مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب قرار دارید، زیرا شما با هنر و دانشی که دارید می توانید به عنوان سربازان جنگ نرم حضوری فعال در مقابل تهاجم فرهنگی دشمان داشته باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha