پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتتاح حوزه علمیه «مدینه العلم الکاظمیه» یزد

حوزه/ حوزه علمیه «مدینه العلم الکاظمیه» در مراسمی با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید، در یزد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حوزه علمیه «مدینه العلم الکاظمیه» در مراسمی با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد، مسئولان استانی، علما و روحانیون،  در یزد افتتاح شد.

حوزه علمیه مدینة العلم الکاظمیه یزد به همت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم مدرسی یزدی احداث شده و ظرفیت آن نزدیک به 500 طلبه است.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی امروز به منظور حضور در چهار برنامه به استان یزد سفر کرد و مهمترین این مرجع تقلید در یزد، افتتاح حوزه علمیه مدینة العلم الکاظیمه بود که در بلوار شهید مدرس یزد ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

علاوه بر این، سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان یزد هم در مراسمی با حضور این مرجع تقلید آغاز می‌شود و حضرت آیت‌الله سبحانی با طلاب و روحانیون یزدی نیز دیدار می‌کنند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سجاد نجف IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام علیکم باورود مرجع معظم شیعه آیت الله العظمی سبحانی مقدمه ای شد که این را بیان کنم خواهش دارم از روز اول دروس به زبان عربی هم برگزار کنید تا طلاب تهی نشوند تا مدرسه پیشرفت کند