پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدرسه علمیه سطح ۳ سفیران هدایت شمال خوزستان راه‌اندازی شد
مدرسه علمیه سطح ۳ سفیران هدایت شمال خوزستان راه‌اندازی شد

حوزه/ مدرسه علمیه سطح ۳ سفیران هدایت شمال خوزستان، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری و همکاری ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور در اندیمشک راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام خبر راه‌اندازی و افتتاح مدرسه علمیه سطح سه حوزه علمیه سفیران هدایت شمال خوزستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت، بعد از اتمام سطح دو در ۵ سال اول، باید به مدرسه دیگری منتقل شوند و این عامل باعث کاهش فعالیت‌های تبلیغی در سطح شهرستان می‌شد، تصمیم بر آن گرفتیم تا با همراهی مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، مقطع سطح ۳ حوزوی را هم در اندیمشک راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه آیین افتتاحیه مدرسه علمیه سطح سه بقیه‌الله(عج) اندیمشک، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اضافه کرد: بحمدالله با همراهی و همکاری حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، موفق شدیم این مرکز را راه‌اندازی و هم‌اکنون شرایطی را برای ادامه تحصیل طلاب در مقطع سطح ۳ فراهم آورده‌ایم تا إن‌شاءالله مردم بیشتر بتوانند از حضور طلاب و روحانیونی فاضل و توانمند استفاده کنند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، با بیان اینکه ساختمان مدرسه علمیه سطح ۳ موقوفی سردار شهید نصرالله ترابی، از شهدای جنگ تحمیلی می‌باشد، گفت: این ساختمان به مساحت ۳۵۰ متری در اختیار حوزه برای گسترش فعالیت‌های دینی و قرآن قرار گرفته است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بقیه‌الله(عج) اندیمشک، با اشاره به زمان آغاز به کار رسمی مدرسه سطح ۳، اظهارداشت: إن‌شاءالله از سال جدید طلابی که از سطح ۲ فارغ‌التحصیل شدند، در سطح ۳ می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

وی گفت: طلاب مدرسه علمیه سطح ۳ علاوه بر دروس رسائل و مکاسب، دروس تخصصی هم که مرتبط با رشته‌های تبلیغ و حضور در اجتماع باشند را مطالعه می‌کنند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، در پایان از همراهی امام جمعه شهرستان اندیمشک و دیگر مسئولان در راه‌اندازی مدرسه علمیه سطح ۳ بقیه‌الله اندیمشک، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha