جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش «هفته حلال آفریقا» برای دومین سال در کیپ تاون برگزار می شود

حوزه/ وزارت دارایی و فرصت های اقتصادی در آفریقای جنوبی در سخنانی رشد بازار حلال طی سال های آینده را دلیلی ارزشمند برای اهمیت دادن به محصولات حلال به منظور توسعه اقتصاد این کشور و ایجاد شغل دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bizcommunity، همایش «هفته حلال آفریقا» با همکاری وزارت توسعه اقتصادی و گردشگری دولت کیپ غربی ، شهر کیپ تاون و وسگرو، برای دومین سال  از 7-6 اکتبر در مرکز کنوانسیون های بین المللی شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی برگزار می گردد.

هدف از این همایش تقویت ارتباطات و گفتگوهای تجاری و همچنین برجسته کردن فرصتهایی که در بخش های مختلف حلال از جمله محصولاات خوراکی (غذا، نوشیدنی ها، چاشنی و سس ها دارای گواهینامه حلال) گردشگری حلال، بانکدرای اسلامی، پوشاک اسلامی، فیلم و رسانه های دینی، سرمایه گذاری و فرصت های تجاری در آفریقای جنوبی، آفریقا و دیگر نقاط دنیای اسلام اعلام شده است.

 دیوید مانیایر وزیر دارایی و فرصت های اقتصادی در آفریقای جنوبی گفت: انتظار می رود که بازار حلال طی چند سال آینده رشد قابل توجهی داشته باشد ، بنابراین منطقی است که به عنوان منطقه ای که در حال حاضر محصولات حلال تولید می کند ، ما از این فرصت برای رشد اقتصاد خود و ایجاد شغل استفاده می کنیم.

وزیر دارای افزود: به طور تخمینی 200 میلیون راند (واحد پول آفریقای جنوبی) نتیجه مسقیم تجاری همایش هفته حلال آفریقا در سال 2018 بود. بنابری غرفه داران و خریداران علاقه مند به ثبت نام در این همایش را تشویق به شرکت می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha