پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ باید تلاش کنیم صحیفه سجادیه و رساله حقوق امام زین العابدین را به جامعه بشری معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار نماینده ولی فقیه و اعضای شورای سیاستگذاری کنگره امام سجاد(ع) که در دفتر معظم له در قم  برگزار شد، گفت: خوشحالیم که کنگره  حضرت امام سجاد(ع) به جایی رسیده که برکات آن نه تنها در ایران بلکه در برخی کشورهای جهان کاملا نمایان است و امیدواریم برکات ائمه اطهار(ع) در آینده بیشتر در جهان ترویج یابد.

ایشان اظهار داشتند: روز پیروزی انقلاب اسلامی از یوم الله ها به شمار می آید و خداوند در هر دوره ای یوم الله دارد. این یوم الله به راحتی بدست نمی آید، بلکه به درک و وظیفه شناسی نیاز دارد که البته کار سخت و مهمی است.

معظم له خاطر نشان ساختند: از برگزاری این کنگره تقدیر و تشکر می کنم، چرا که زحمت های فراوانی کشیده شده است. همت بیشتری بگمارید تا این کار ترویج بیشتری یابد و امیدواریم روزی فرارسد که این دین در سراسر جهان گسترش یابد، ما را هم جزئی از خود بدانید و به چنین جلساتی افتخار می کنیم و امیدواریم بیش از این از خدمات شما بهره مند شویم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه سخنان ائمه اطهار(ع) همانند بشر عادی نیست گفتند: سخنان و ادعیه حضرات معصومین(ع) از دریای وحی الهی نشأت گرفته و اثرات آن همانند وحی الهی است. سخنان اهل بیت(ع) کاملا اثربخش و نشاط بخش است لذا باید تلاش کنیم صحیفه سجادیه و رساله حقوق امام زین العابدین را به جامعه بشری معرفی کنیم.

ایشان تاکید کردند: رساله حقوق امام سجاد(ع) نسبت به هر عضوی از اعضای انسان تعریفی دارد که حق آنها را باید ادا کنیم. ما در برابر این همه بزرگی و عظمت و اینکه هر عضوی دارای حقی است، احساس شرمندگی می کنیم.

خاطر نشان می شود: حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و رئیس کنگره امام سجاد(ع) در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد این کنگره در 8 دوره گذشته و همچنین برنامه های دوره آتی ارائه کرد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha