جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست میعاد یاران

حوزه/ در آستانه ماه محرم ، گردهمایی واعظین و مبلغین حسینی استان همدان با عنوان میعاد یاران ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه های علمیه استان همدان و جمعی از مبلغان استان در سالن انصار همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، در آستانه ماه محرم ، گردهمایی واعظین و مبلغین حسینی استان همدان با عنوان میعاد یاران، امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه های علمیه استان همدان و جمعی از مبلغان استان در سالن انصار همدان برگزار شد.

در شروع این برنامه دکتر زلفی گل از اعضا هیت علمی دانشگاه به مخاطرات استفاده از ظروف یک بار مصرف در هیئت و خصوصا در ایام محرم اشاره کرد و به در زمینه مظرات استفاده از این ظروف مطالب را برای جمع مبلغان استان ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام موسوی علیزاده رئیس پژوهشکده حج و زیارت و دبیر کنگره ملی طلایه داران نقد جریان تکفیری، تشریح نقشه های دشمن در زمینه تفرقه در بین مسلمان و ایجاد اسلام هراسی در جهان اسلام از موضوعات مهم سخنران دوم این برنامه بود.

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان به تبیین گفتمان مشترک در عملیات تبلیغی و ایجاد یک مسیر مشخص در امر تبلیغ پرداخت.

لازم به ذکر است هر ساله و قبل از شروع هر یک از مناسب های تبلیغی ماه مبارک رمضان و ماه محرم که اوج فعالیت مبلغان می باشد حوزه علمیه همدان و معاونت تبلیغ استان طی نشستی با حضور مبلغان استان اقدام به برگزاری مانوری برای انسجام و اتحاد هر چه بیشتر مبلغین می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha