جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نهاوندیان

حوزه/ معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط کنونی کشور، گفت: همدلی و همگرایی در داخل دشمنان نظام را مأیوس می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد نهاوندیان امشب در دیدار با آیت‌الله اعرافی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: دولت در سال‌های اخیر بر روی توان داخل و حمایت از تولیدکنندگان تأکید داشته و حمایت‌های لازم را در این زمینه داشته است.

وی اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: یک نفر از هیئت دولت به‌عنوان نماینده در ستاد اقتصاد مقاومتی استان‌ها حضور دارد که  بنده نیز به‌عنوان نماینده معین دولت در ستاد اقتصاد مقاومتی استان قم حضور دارم که مایه افتخار بنده است.

نهاوندیان با اشاره به حضور آیت‌الله اعرافی در مدیریت حوزه‌های علمیه بیان داشت: ایشان به‌عنوان فردی فرهیخته و خوش‌فکر در حوزه‌های علمیه شناخته می‌شود و قطعاً در مأموریت‌های محوله به‌خوبی عمل خواهد کرد.

وی موقعیت ویژه  قم را یک فرصت و سرمایه اقتصادی دانست و گفت: با توجه به حضور زائران زیادی که روزانه وارد قم می‌شوند باید از این ظرفیت به نحو خوبی بهره برد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در قم اشاره کرد و بیان داشت:  باید همه شیعیان و سرمایه‌گذاران از این مهم آگاه شوند که قم چه ظرفیت بالایی دارد و قطعاً از وزارت امور خارجه نیز در برگزاری این همایش بهره گرفته خواهد شد تا نتایج خوب و مهمی برای قم به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در استان بیکاری و مفاسد را در شهر قم کاهش می‌دهد و این‌یکی از خواسته‌های اصلی دولت است.

نهاوندیان به آرامش امروز در بازار اشاره کرد و ابراز داشت: مرداد امسال در مقایسه با سال‌های گذشته تورم به‌خوبی کاهش‌یافته و بازارها امروز آرام شده است و حتی قیمت کالاها نیز در برخی موارد کاهش‌یافته است.

وی به بخش مثبت تحریم‌ها را خاطرنشان کرد و افزود: در برخی از زمینه‌ها کشور وارد عمل شده به‌طوری‌که درزمینهٔ نساجی و پوشاک دیگر شاهد قاچاق نیستیم.

نهاوندیان بر ضرورت ایجاد همدلی و یک‌صدایی در داخل تأکید کرد و گفت:  اگر در داخل کشور همدلی وجود نداشته باشد نمی‌توان در برابر دشمنان ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha